30/11/2018

Capelle aan den IJssel, 30 november 2018,

Het maakt ons stil en zeer verdrietig om afscheid te moeten nemen van Robert van Veen.

Robert is vele jaren bij ons aanwezig geweest. Als trotse Lion heeft hij zich steeds volop ingezet en was actief bij onze club betrokken. Daarvan 2 jaar als secretaris in het bestuur in de jaren 2012-2014, als onze president in het fiscal year 2015-2016 en aansluitend in de rol van immediate-past president.

Deelnemen aan de verschillende projecten was voor hem niet meer dan normaal. Vol enthousiasme droeg hij zijn stenen bij. Zo ook in een van de huidige projecten, de integratie van statushouders in de gemeente Capelle. Met zijn Syrische maat zeer betrokken, deelde hij zijn ervaringen met ons en probeerde ook anderen in de beweging mee te krijgen. Bij zonevergaderingen en andere Lionsactiviteiten was hij zo veel mogelijk aanwezig.

In alle jaren deelde hij met ons natuurlijk ook zijn andere activiteiten en bezigheden. Werkervaringen in bouwprojecten en bestuurlijke organisaties, verhandelingen over de Rotterdamse hoogbouw.

Vrolijk, opgewekt, vol kleine en grotere plannen, trots en blij als man, vader en opa. Wij, zijn Lionsvrienden zijn een fijn mens, een enthousiaste vriend verloren.

Heel veel medeleven spreken wij uit naar Cora, de kinderen en de kleinkinderen. Sterkte bij dit enorme verlies.