10/08/2019

Lionsclub Capelle IJsselrijck is vanaf vandaag iedere zaterdag te vinden in winkelcentrum De Koperwiek, om loten verkopen voor een grote Badeendjesrace. Deze wordt gehouden op zaterdag 28 september vlak voor het winkelcentrum en heeft tot doel om geld te werven voor een kindvriendelijke inrichting van de (bloed-)afname laboratoria -prikcabine- , de wachtkamer en de kinder-traumakamer op de Spoed Eisende Hulp van het IJsselland Ziekenhuis te Capelle aan den IJssel.

Door met vrolijke kleuren, een speelhoek, wandspellen, videoschermen en diverse vormen van afleiding, wordt bij kinderen de spanning en stress voorkomen die zie in een standaard ziekenhuis ruimte met onvoorspelbare wachttijden wel ontstaan. Samen met de stichting Vrienden van het IJsselland Ziekenhuis gaan we deze wens realiseren.

Op deze eerste verkoopdag zijn de eerste honderden loten al verkocht. Betalen kan contant, maar ook zeer eenvoudig met de (contactloze) Pinpas. Loten kosten 2,50 per stuk en hiermee maakt u ook nog eens kans op veel mooie prijzen.

Kijk voor meer informatie op https://capelle.lions.nl