Mededeling van de Capelse Rotary, met wie we gezamenlijk aan de Kerstpakkettenactie werken:

De Rotaryclub Capelle aan den IJssel organiseert ook dit jaar weer een gezellige en sfeervolle

Herfstfair

Zaterdag 4 november van 10.00 uur tot 17.00 uur.

De opbrengst wordt besteed voor de inkoop van 800 kerstpakketten voor de jaarlijkse Kerstpakkettenactie van de Rotary Club Capelle aan den IJssel, in samenwerking met Lionsclub Capelle IJsselrijck en de gezamenlijke kerken.

Er is muziek, men kan genieten van winterse gerechten en Spaanse wijnen proeven en ook kopen. Tevens staan er diverse stands met cadeaus, kleding, kunst, accessoires, Italiaanse tassen, sieraden,interieurspullen, home made jams, sappen en taarten en andere snuisterijen en wordt er een rommel- en boekenmarkt gehouden.

Locatie: Kompasstraat 13, industrieterrein Capelle-West.

We zijn op zoek naar spullen voor de rommelmarkt en boekenmarkt; dus een uitstekend moment om zolders en kasten leeg te halen. Meubels, kleding, interieurspullen, huishoudelijke voorwerpen, verlichting, boeken etc is welkom.

Aanleveren  van spullen kan op vrijdag 27 en zaterdag 28 oktober van 10.00-16.00 uur op bovenstaand adres. Eerder kan ook, op werkdagen van 9.00-16.00 uur, dan graag melden  op Kompasstraat 32.

Als er grote spullen vervoerd moeten worden kan dat door ons gedaan worden. Dan even een afspraak met Auke de Boer maken: 06-53215897 of contact opnemen met Willem Terpstra: 06-53512615.

Onverkochte spullen worden deels voor een volgende fair opgeslagen en deels aangeboden aan de Kringloopwinkel.

Contactpersoon:Linda Hanssen: 06-49758021

Willen jullie dit verzoek ook aan buren, kennissen en vrienden doorgeven. Op Facebook zijn we te vinden op; https://www.facebook.com/events/128507461204230

Alvast hartelijk dank en tot ziens op de Herfstfair