De Rotary Club en Lions Club van Capelle aan den IJssel houden gezamenlijk een Herfstfair voor het goede doel.

Deze fair bestaat uit meerdere activiteiten op zaterdag 4 november en wordt op vrijdag 3 november vooraf gegaan door een feestavond.

De feestavond van 19.00 tot 24.00 uur, is een muzikale avond met eten en drinken. Wij vragen een entree van € 25,00 per persoon. Met deze toegangskaart krijgt u 2 drankjes en maakt u de hele avond kans op prijzen uit het Rad van Fortuin. Deze prijzen zijn aangeboden door de ondernemers uit Capelle aan den IJssel en variëren van een bos bloemen tot een reisje voor twee personen.

Er treden op deze avond 3 verschillende bands op, t.w. het Shantykoor  “Albatros” (www.shantyalbatros.nl) , de band “The Moondogs (www.themoondogs.nl) en de zangeres Diana van Putten begeleid door Ronald van Driel op piano (www.silqmuziek.nl).

De fair zelf is op zaterdag 4 november, van 10.00 tot 17.00 uur en is vrij toegankelijk. Naast marktkramen met uiteenlopende producten is er ook een rommelmarkt en wordt er een loterij georganiseerd.

Er wordt uiteraard ook aan de inwendige mens gedacht. U kunt er eten en drinken naar hartenlust!

De opbrengst van al deze inspanningen is bestemd voor maar één goed doel, n.l. de kerstpakkettenactie.

Deze actie wordt al jaren in Capelle aan den IJssel georganiseerd door diverse instellingen, waaronder de Rotary Club en Lions Club van Capelle aan den IJssel.

Door deze aktie kunnen jaarlijks ruim 800 boodschappentassen in 2 avonden worden rondgebracht door een grote schare vrijwilligers. Deze tassen komen terecht bij mensen die hard een steuntje in de rug kunnen gebruiken.

Ieder jaar werven wij middels allerlei activiteiten voldoende geld bij elkaar om de tassen te kunnen vullen, goed voor minimaal een week eten voor een gezin. De reacties van de ontvangers zijn altijd indrukwekkend en motiveren ons om ieder jaar weer onze schouders onder dit project te zetten.

De Herfstfair vindt plaats in Loods 13, Kompasstraat 13, 2901 AM te Capelle aan den IJssel. Er is ruim parkeergelegenheid. Kaarten kunt u verkrijgen via rotaryfeestavond@hotmail.com