De Lions hebben met onze leden en partners de kinderen van “De Groene Burcht” met hun ouders/ verzorgers/opa’s en oma’s een fantastische dag bezorgd op zaterdag 9 september 2023. Ruim 200 bezoekers mochten we ontvangen in de “De Groene Burcht” aan de Kerklaan 460 in Capelle aan den IJssel. Het was een vol programma van 10:00 tot 16:00 uur. Als Lions hebben we alle gasten van jong tot oud ontvangen met koffie, drankjes en zelf gemaakte lekkernijen. Op het buitenterrein waren er diverse activiteiten zoals een springkussen, bellenblazen, poffertjestent, een limonadebar en niet te vergeten een suikerspin! Binnen werden er rondleidingen gegeven om de bezoekers een indruk te geven hoe er achter de schermen wordt gewerkt. De kinderen hadden ook de mogelijkheid om te worden geschminkt en we zagen buiten zeer fraaie creaties blij rondlopen. Radio Capelle verzorgde een 'live uitzending' zodat we ook de kinderen/ouders die niet in de gelegenheid waren om te komen, konden bereiken. Kortom, het was een zeer geslaagde dag en het was geweldig om een zeer grote glimlach te toveren op de gezichtjes van deze kinderen en hun familieleden.