18/12/2023

Dit jaar is er weer een initiatief voor het organiseren van een Kerstpakkettenactie. Deze actie is bedoeld voor de inwoners van Capelle aan den IJssel die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Dit wordt georganiseerd door de Rotary, Lions en de gezamenlijke kerken. Om vast in de Kerstsfeer te komen geven popkoor ‘We12Sing’ en de band ‘Cloud Illussions’ op maandag 18 december vanaf 20:15 uur een spetterend optreden in de St. Pauluskerk aan de Merellaan 352 – Capelle aan den IJssel. De entreeprijs is slechts €15,00 en dat is inclusief een drankje. De opbrengst is volledig voor de ondersteuning van de Kerstpakkettenactie 2023.

U kunt kaarten bestellen door een e-mail met naam en aantal te sturen naar: carols@kpnmail.nl

We zien u graag op de 18e december!