Voor de vierde keer op rij organiseren de Lions “Capelle IJsselrijck”een kerstconcert onder de titel Carols for Charity. In de perfect bijpassende Dorpskerk, en het is dit jaar weer gelukt om een prachtig programma samen te stellen.

De opbrengst van dit concert wordt gebruikt voor de jaarlijkse Kerstpakkettenactie.

Zoals gebruikelijk zullen de bezoekers mee kunnen zingen met bekende liederen, net zoals vorig jaar ondersteund door zal het Capels Vocaal Ensemble “Animato”.

Kenners verwachten dat de bijdrage van de groep “Veritas”, 4 jonge zangers begeleid door een Poolse organist, het hoogtepunt zal vormen. Een van de leden van deze groep is Sanda Audere, een prachtige sopraan uit Letland, die inmiddels ook dirigente is van “Animato”. Dankzij haar inbreng zijn in het programma ook een aantal veel minder bekende carols (uit diverse culturen) opgenomen.

(Het zou de organisatie niets verbazen als de bezoekers over enkele jaren een van de namen van de zangers tegenkomen op grote podia en dan denken, die hebben we nog gehoord toen ze nog niet bekend waren.  Sanda is te zien en te horen, 2e van rechts, op https://www.youtube.com/watch?v=85igwgYB8Es )

Het concert is op 21 december, 20.00 hr in de Dorpskerk, Kerklaan 2, Capelle aan den IJssel. Toegang 15 euro, inclusief een drankje na afloop.

Kaarten via carols@kpnmail.nl

De afgelopen jaren was de kerk steeds volbezet, dus bestel uw kaarten op tijd!

Kaarten kosten €15,00 incl. drankje.

Kaarten reserveren kan via het e-mailadres: carols@kpnmail.nl

Betalingen graag via rekeningnummer NL60INGB0007261330 ten name van A..A. Post onder vermelding van "Carols for Charity”.

"Hoort zegt het voort"