13/03/2018

Schoonhoven, 13 maart 2018. Ondanks alle inspanningen, tips, trucs, voorbereiding en coaching is het Capelle IJsselrijck niet gelukt om minimaal de tweede plaats te bereiken tijdens het kegeltoernooi van de clubs uit de Rotterdamse zone. Het bereiken van de eerste plaats betekent dat de organisatie van het toernooi in 2019 in handen valt van Lionsclub Capelle IJsselrijck... De trofee zal een mooi plekje krijgen.

Ruim 35 Lions uit de Rotterdamse clubs genoten eerst van een Captains dinner en daarna van het kegelen in de kelder van het Hotel-Rrestaurant Belvédère in Schoonhoven.

De Clubbeker werd door het sterke team van Lionsclub Kraalberg gewonnen en Wim van Dulst van LC Capelle IJsselrijck mag zijn naam laten graveren op de Individuele beker en met zijn club de kegelavond 2019  (dinsdag 12 maart) organiseren. Lions bedankt en tot volgend jaar.